ოთხკუთხედი და მისი კერძო სახეები
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი:ოთხკუთხედი და მისი კერძო სახეები
|
სწავლების საფეხური
|
VIII კლასი,
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
30 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტუალობა
|
გაიწაფებიან ოთხკუთხედის დახაზვაში მათ თვისებებს გამოიყენებენ პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას. მოახდენენ კლასიფიკაციას სხვადასხვა თვისებების მიხედვით.ჩამოაყალიბებენ ფიგურათა სახეობებს შორის მიმართებებს (ზოგადობა-კერძოობა)
|
მიზნები და შედეგები
| |
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მოთხოვნებ ი /სტანდარტებ ი
|
VIII.8. იყენებს ფიგურათა თვისებებს ფიგურათა სახეობების შედარებისა დაკლასიფიკაციისათვის.აყალიბებს მიმართებებს (ზოგადობა-კერძოობა)ფიგურის სახეობებს, ან თვისებებს შორის, სქემატურად გამოსახავს ამ მიმართებებს (ცხრილის, ან დიაგრამის სახით).
ისტ. V Iიყენებს ისტ-ს იდეების და ინფორმაციის ორგანიზებისას. (მაგალითად, იყენებს ცნებების რუკას იდეების ორგანიზებისას და მთავარ იდეასა და დამხმარე დეტალებს შორის ურთიერთმიმართების წარმოსაჩენად).
|
წინასწარი ცოდნა
|
იციან ამოზნექილი და ჩაზნექილი ოთხკუთედების განსაზღვრება, დახაზვა,ამოზნექილი ოთხკუთხედების კერძო სახეები
|
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები: მისალმება, სწრებადობის აღრიცხვა,საშინაო დავალების შემოწმება-გარჩევა (10წთ)
A ფაზა( გამოწვევა)-10წთ
მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს 5 ჯგუფად-გათვლის პრინციპით.სთხოვს ერთი და იგივე ნომრის მოსწავლეები ერთად მოთავსდნენ.
შემდეგ თითო ჯგუფიდან გამოვა თითო მოსწავლე და აიღებს ბარათს, რომელზეც ერთ-ერთი ოთხკუთხედის სახელი ეწერება და მის გუნდთან ერთად უნდა დაახასიათოს აღნიშნული ფიგურა.
B ფაზა( შინაარსის რეალიზება)-15წთ
თითოეული ჯგუფის რომელიმე წევრი გააკეთებს პრეზენტაციას აღნიშნულ ფიგურაზე.პასუხების მიხედვით პარალელურად ეკრანზე სლაიდების ჩვენება. ცხრილის შევსება:რა ვიცი, მინდა ვიცოდე,ვისწავლე.
Cფაზა (გამთლიანება)-5წთ
პრეზენტაციის შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს აკეთებინებს ანალიზს შესწავლილ ფიგურებს შორის რა არის მსგავსება და განსხვავება.
მოიძიონ ინტერნეტში სცვადასხვა ტიპის ოთხკუთხედები და გააკეთონ სლაიდები.
|
შეფასების საგანი დაპროცედურები
|
შემაჯამებელი გაკვეთილის შემთხვევაში გამოვიყენებ განმსაზღვრელ შეფასებას(5წთ)
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
დაფა,ცარცი,ფურცელი, საწერკალამი,პროექტორი
|
შეფასების სქემა>>>>>
პრეზენტაცია>>>>>>>
No comments:
Post a Comment